בוא נירגע לשניה

יש משהו באקווריומים העצומים האלה, לא? אני נותן שלוש סיבות לאהוב אקווריומים:
1. זה כמו גן חיות רק שכל החיות מעורבבות + הכל שקוף.
2. אנשים אוהבים להסתכל על כמויות גדולות של מים.
3. הכל כחול. הכל מרגיש אחרת כשכחול.

סה"כ זה מאוד מרגיע. גם קצת מלחיץ. אני תמיד מדמיין את הזכוכית נסדקת ופתאום ברגע אחד הקיר הרביעי נפרץ וכל ההצגה נשפכת לתוך האולם. ואז זה באמת הופך לג'ונגל. אבל עד שזה יקרה, אפשר לשים את זה במסך מלא, ולנשום.

Kuroshio Sea - 2nd largest aquarium tank in the world - (song is Please don't go by Barcelona) from Jon Rawlinson on Vimeo.



ד"א - אם יפתחו פאב בחדר צפיה הזה, זה יהיה הפאב הכי מגניב בעולם. אני הייתי קורא לו "weird fishes" - אבל אני פתוח להצעות יותר טובות.

קישור בונוס למחשבות הפוכות על אקווריומים ("what contemporary grown adult person chooses to visit an aquarium of his or her own volition? I can’t imagine such a person.").

תגובה 1:

נועם מלמד אמר/ה...

בהחלט יש בזה משהו בל יתואר, עניין שחומק מהסבר... הצלליות של האנשים האלה שמגיעים, מפנים את הגב כדי לדפוק פוזה, מצטלמים והולכים.