UNIQLO

אוניקלו, אותה חברת אופנה יפנית שמעלליה כבר נסקרו בבלוג הזה לפני כמה זמן, פותחת שבוע הבא את חנות הדגל שלה בפריז. לפי הדיווחים החנות הולכת לכלול שלל מטעמים יפניים כגון בובות ראווה מסתובבות, רובוטים אנושיים ותחתונים משומשות של נערות גומי יפניות.
שניה לפני שאתם מוריקים מקנאה/מכינים את המזוודות/מבקשים ממני משלוחים של אביזרי לבוש בתוך שקיות זיפלוק, אני אפנה אתכם לאתר של החברה, שהוא לא פחות מגאוני.

ראשית, הקולקציה.
אני מעריץ גדול של שילוב בין המציאות לוירטואליה עוד מאז הניקר-פיקר (האתר האחד והיחיד שמספק את כל הצרכים שלי בקניית הלבשה תחתונה לנשים). האתר של יוניקלו לוקח את זה עוד צעד קטן קדימה, כשהוא מאפשר להקליק על האנשים עצמם, בזמן שהם בתנועה. זה הולך בכיוון טוב, ואני חושב שכולנו מבינים לאן - לכיוון אתר הפורנו המושלם. לא צריך דמיון של ז'ול ורן מעופף כדי להבין איך יראה אתר כזה.

אם אתם כמוני, אז לא הורדתם שומר-מסך מאז ווינדוז 95. מבחינתי הצורות הגיאומטריות הזזות בכל מיני צבעים היו יותר מכל מה שאי-פעם יכולתי לבקש משומר-מסך. לא היה בי צורך, או רצון, אם יש הבדל, להוריד משהו אחר. עד עכשיו. כי יוניקלו גרמו לי להבין שהיה חסר בי משהו שאף פעם לא ידעתי אפילו שחסר. את החוסר הזה אני אני יכול למלא עכשיו עם שומר-מסך של נערות יפניות מצודדות רוקדות במקומות ציבוריים, ועל רקע אתרים היסטוריים.

תודה יוניקלו. תודה.

תגובה 1:

Zissou אמר/ה...

היי! רק עכשיו גיליתי על הבלוג. רשומה נהדרת מיסייה.

in heaven everything is fine, have fun in Amsterdam.