התוכנית

ג'ייק לודוויק, אחד היוצרים של האתר VIMEO, ואיש מוזר לכל הדעות - רק תציצו קצת בבלוג שלו - הוא אחד הגיבורים שלי בכל מה שקשור לתיכנות/בניית אתרים. גיבור במובן של מישהו שהייתי רוצה להיות יותר כמוהו - כלומר מישהו שחושב על דברים, מדי פעם מבריק במוחו רעיון, ואז הוא הולך ועושה אותו. יש משהו באנשים שיש להם רעיונות + יכולת ביצוע.

כמובן שבטח יותר קל לשבת בבית ולעשות את כל הדברים האלה אחרי שעשית כבר אקזיט מVIMEO, אבל עדיין.

השבוע הוא כתב בבלוג שלו על אתר חדש שהוא כתב - HYBROWSE. אני לא רוצה לכתוב כל-כך על האתר, מעניין בזכות עצמו, אלא דווקא על זה שאיך שקראתי את זה מייד הרגשתי דכדוך - הנה בנאדם, שחושב על משהו, ומיד הולך ומבצע אותו. והנה אני, בקושי חושב (יותר מדי זמן בפייסבוק), וגם מה שהוא חושב הוא לא עושה (או מפחד לעשות? מפחד לנסות? נשאיר את זה לפסיכולוגית!).

אז הנה הפתרון: להתחבר לגנים הגרמניים שלי. בדומה ללודוויק, גם אני אתחיל בשיטת סטנדרטים. עשיתי את זה בצורה לא כלכך מסודרת בפריז, אבל עכשיו אני מתכוון לעשות את זה ברצינות. להלן התוכנית:









בכל יום אני אסמן מה הצלחתי לעשות ומה לא. הלוז בכוונה לא יומרני יותר מדי - רציתי משהו שאני אוכל ריאלית פחות או יותר לעמוד בו. תוך שבוע אני הולך להיות מכונה פרודקטיבית משומנת כמו פס ייצור של פולקסווגן.

העבודה משחררת!

4 תגובות:

נועם מלמד אמר/ה...

ברכט החשיב את השעות הראשונות של היום לשעות הטובות ביותר שלו. אחרי ארוחת הבוקר הוא היה יושב לכתוב ומעשן. עצה מגרמני פרודקטיבי.

אלוהים אמר/ה...

ועכשיו הוא מת!

aviv אמר/ה...

אתה עדיין עושה מדיטציה? שווה!

Roni אמר/ה...

אם היית חושב קצת פחות, היית יכול לישון הרבה יותר! טריידאוף שווה לדעתי