רעיון: חולצות תואמות

אוקיי, בהמשך ישיר לקו המחשבה על שילובי בגדים יצירתיים מלפני שבוע, עליתי על משהו חדש. כמו כל משהו חדש הוא שילוב של כמה דברים ישנים עם טוויסט. אוקיי, הנה הפיץ':
אני מדבר על חולצות.
אני מדבר על חולצות עם כיתובים.
אבל! הנה הקאץ' הראשון. הכיתובים לא גמורים. מדובר בחצאי משפטים מפורסמים.
יענו, אני מוכר טי-שירטים (נפרדים) עם הכיתוב: "HIT ME BABY", ו "ONE MORE TIME".
או, "FUCK LAND", "I'M ON A BOAT"
או, אולי אפילו טי-שירטים נפרדים של שלושה שועלים, וירח.
עכשיו, צריך ממש הרבה זוגות כאלה.

והנה קאץ' 2: צד אחד של הכיתוב הולך לבנים. צד שני הולך לבנות.

בום!
הרגשתם את זה?

אני יודע מה אתם חושבים. רק אנשים ממש פאתטיים ירשו לעצמם עם חולצות כאלה. כאילו, מי שלובש את החולצה מסמן את עצמו כמישהו/מישהי שמוכן לזיין אנשים באופן רנדומלי. אז זהו, שלא. א' כל, חולצות נמכרות אך ורק בזוגות (גרנטיד שאותו מספר של זוגות תואמים נמכר), כלומר ממש כמו בפאב לא "נעמיס" חולצות רק על הבנים. ב' כל, יש לי שם שפותר בבת אחת את כל בעיות השיווק והיחצנות שלנו:
MATCHING-FUCKING-TSHIRTS
הדומיין פנוי.

בום!

ערי הזהב הנסתרות פוגשות את קרייגסליסט פוגשות את תרדלס פוגשות את WEB2.0.

2 תגובות:

aviv אמר/ה...

וואו, כל-כך הרבה אפשרויות!
רק הדוד יכול למלא גרדרובה שלמה!:

"shomer" + "fucking shabbes"

"we're gonna" + "fuck you up"

"Nobody fucks" + "with the Jesus"

"She's not my special lady, she's my fucking lady friend." + "I'm just helping her conceive, man"

אלוהים אמר/ה...

חחח... זאת ועוד:

"in"
"!conceivable"

special 3-way limited edition:
"my name is inigo"
"montoya, you killed my father"
"prepare to die"